تنهایی ........


حرمت سکوت

کاش فقط بودی

وقتی بغض میکردم

بغلم میکردی و میگفتی

ببینم چشاتو

منو نیگا کن

اگه گریه کنی قهر میکنم میرما

هیس ....                     

بذارین بره         

موندن که

              التماسی

                             نیست

دلم برای روزهایی تنگ است

که می دانم دیگر باز نخواهد گشت،

برای چیزهایی که دیگر هیچ گاه

به دست نخواهم آورد،

برای انسان هایی که دیگر حضورشان

احساس نخواهم کرد،

برای فرصتهایی که دیگر هیچ گاه

تکرار نخواهند شد

دلم تنگ است.


خیلی سخته ......                                       

بدونی نمیخوادت،ولی بازم دوستش داشته باشی

بدونی بهش نمیرسی،ولی بازم به خودت بگی اگه

خدا بخواد همه چی درست میشه   

                  

خیلی سخته......                                        

هر شب بخاطرش گریه کنی ولی اون حتی به تو

فکرم نکنه ......   

                                          

    خیلی سخته رویاهات هیچوقت به حقیقت تبدیل   

    نشن .....      

                                                

  خیلی سخته پادشاه زندگیت باشه ولی تو رو آدم

حساب نکنه......    

                                     

خیلی سخته .......     

 

 

همه دلخوشی هامو                         

                      به آغوش تو مدیونم

 

                               

 



نظرات شما عزیزان:

رها.92
ساعت15:37---8 مهر 1393
✘یه شب که خیلی دلتنگش بودم بالشمو بغل کرده بودم ✘



✘داشتم خاطراتمونو مرور میکردم..✘



✘باخودم گفتم الان باکیه؟؟✘



✘کجاس؟✘



✘چی پوشیده؟.✘



✘به عکساش خیره شدم...✘



✘دیدم پیام دارم...✘



✘نگاه کردم خواستم نخونده پاک کنم چون حوصله ی هیچکی ونداشتم...✘



✘اما تاچشمم به فرستنده خورد درجاخشکم زد..✘



✘چندبار اسمشو خوندم....✘



✘تمام خاطراتش اومد جلوچشمم....✘



✘حتی اخرین حرفش که بهم گفت هری...✘



✘خواستم پاک کنم اما چشمم به متنش افتاد...✘



✘نوشته بود«دوست دارم دیوونه».....✘



✘لحنش مثل همون موقعا بود.....✘



✘بااین حرفش تمام گذشته رو فراموش کردم ...✘



✘نوشتم «منم دوست دارم عشقم»✘



✘بالبخند اومدم دکمه ی ارسال وبزنم..✘

.

.

.

.



✘نوشت☜«ببخشید اشتباه شد»☞✘


♛ᙢiֆֆ NËƉД♛
ساعت18:02---30 مرداد 1393
خُدایـا شَبیہ بادکُنکـ شده ِام
اَز بغض هـایے که ِ بہ اِجبـار فُرو داده ِام
اِلـــــتِماسَت میکنَم
فَقط یک ِسـوزَטּ


PariMah
ساعت16:35---24 تير 1393
تنهايي را دوست دارم ... زيرا بي‌وفا نيست !

تنهايي را دوست دارم ... زيرا عشق دروغين در آن نيست !

تنهايي را دوست دارم ... چون بارها تجربه كردم !

تنهايي را دوست دارم ... چون خدا هم تنهاست !


ki6n622
ساعت4:06---24 تير 1393
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 12 تير 1393| 22:18 |احسان| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§